Klachten

Ondanks dat wij onze uiterste doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Probeer eerst uw klacht te bespreken met de betrokken medewerker of diens leidinggevende. Een probleem kan vaak al met een goed gesprek worden opgelost. Indien dit toch niet mogelijk is kunt u een officiële klacht indienen.

Wat is een klacht?
Als klacht zien wij iedere individuele uiting van onvrede over een gedraging, gebeurtenis of omstandigheid van een van de medewerkers van Blumberg Clinics, die door de betrokkene als onjuist, onterecht of onvoldoende wordt ervaren.

Waar kunt u terecht met uw klacht?
Bij voorkeur brengt u uw klacht eerst ter sprake bij uw behandelaar. Indien dat naar uw mening geen of onvoldoende resultaat heeft opgeleverd, kunt u uw klacht indienen bij het management van Blumberg Clinics. Wij zullen uw klacht met zorg behandelen en voorleggen binnen het management. Tijdens de behandeling van uw klacht zal ook uw behandelaar betrokken worden bij de afhandeling. Indien u als cliënt een klacht wilt indienen, kunt u uw klacht sturen naar klachten@blumbergclinics.nl.

Uw klacht zal dan in behandeling genomen worden door één van de Operational Managers en de Manager Juridische Zaken. Tijdens de behandeling van uw klacht zal de General Manager ook worden geconsulteerd.

Wij streven ernaar om u binnen enkele werkdagen een inhoudelijke reactie te kunnen geven en u een bevredigende oplossing te kunnen bieden.

Tevens staat het u vrij om uit te wijken naar de klachtencommissie van DHOK (www.dokh.nl). Onze kliniek heeft een overeenkomst met het DHOK omtrent het gebruik van de klachtencommissie. Voor de gehele procedure betreffende de klachtencommissie, verwijzen wij u naar de volgende website: www.dhok.nl.

Kunnen wij u helpen?

Vraag een gratis consult aan!

Stel uw vraag aan onze specialisten

Vraag vrijblijvend een gratis consult aan voor deskundig advies op maat.

Wij zijn aangesloten bij: